Till lägnheten

Tänkte lägga upp lite möbler som jag och jimmy
ska ha till den nya lägnheten i Fagersta ;)

Jag och Jimmy skiter i att skaffa en 120 säng.
Vi sattsar på en bäddsoffa i stället på ikea för ca. 5.000 kr

Så här ser den ut om man bäddar ut den, ca 140 säng!
Perfekt!

Denna ska vi nog köpa, ca 1.100 kr


TV bänk, denna ska vi köpa 199kr


Denna tänkte jag ha i badrummet.
Det fanns inga hyllor där inne så denna blir perfekt, ca 300kr


Rosa badrums matta ;D

Rosa bad handduk ;D



Sen ska vi köpa nytt köks bord och nya stolar.
Bord och stolar för ca 1.000 kr


Om man skulle bara räkna med mina spar pengar så är jag upp i 7.000 - 8.000 kr!
Mitt körkort hoppas jag att mina släktingar hjälper mig med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0